יום ראשון ט"ו באלול תשע"ט 15/09/2019
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מטוס המנהלים הסילוני החדש G250

מטוס המנהלים הסילוני החדש G250

24 מיליון דולר 'בלבד' והצעצוע יהיה שלכם. תע"א מציגה את מטוס המנהלים החדש G250

קרן אבוטבול כ"ה בכסלו תש"ע - 12/12/2009 11:55

התעשיה האוירית לישראל וחברת גאלפסטרים אירוספייס, הציגו אמש בנמל התעופה בן גוריון, את מטוס המנהלים החדש שלהם G250.

בטקס שנערך מיד לאחר סיום טיסת המבחן של המטוס, אמר מר יאיר שמיר, יו"ר תע"א, כי מדובר בפריצת דרך טכנולוגית, המאפשרת לתע"א להתמודד בכבוד בשוק מטוסי המנהלים. לדבריו, המטוס הנוכחי מוצג ללקוחות בתג מחיר של 24 מליוני דולרים בלבד, בנוסף ל-G150 שמחירו 14 מיליון דולר, וה-G200 שעולה 20 מיליון דולר, הופכת תע"א לחברה מובילה ומגוונת מבחינת התוצר שלה ללקוח העיסקי.

המטוס שיכול להגיע כמעט למהירות הקול, מערכת בולמי זעזועים מתקדמת, המעניקה לנוסע טיסה שקיטה, נעימה וחלקה. המרחב הפנימי של המטוס רחב דיו על מנת לאפשר מנעמי נוחיות מרביים. טווח הטיסה הארוך של המטוס, בנוסף ל-19 חלונות פנורמיים בהם הוא מצויד, ושטח רצפה גדול בכ-17% מהמטוסים המתחרים בקטגוריה זו, הופכת את ה-G250 למוביל בתחומו.


Israel Aerospace Industries
חלקי המטוס המוכנים מגיעים להרכבה    [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
המטוס נוחת בנתב"ג לאחר טיסת המבחן הראשונה שלו    [צלם]

Israel Aerospace Industries
 ה-G250 באויר    [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
  [צלם]

Israel Aerospace Industries
מרחב פנימי מרווח     [צלם]

Israel Aerospace Industries
גישה נוחה לאיזור המטענים     [צלם]

Israel Aerospace Industries
חלונות פנורמיים     [צלם]