יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

קיג'יקו – קבלו אותו!

קיג'יקו – קבלו אותו!

תעלומה: להיכן נעלם ה'סודוקו'? שמתם לב לכך? ובכן - לאחד מאיי הקיג'יקו, 'אתרוג' מגיש: הלהיט המחשבתי הבא - הסודוקו החווייתי – קיג'יקו

הוצאת 'פנתר' ב' בכסלו תש"ע - 19/11/2009 11:34

לכל חידות קיג'יקו לחץ כאן

הכירו את קיג'יקו.

לא לחינם קוראים לו 'הלהיט שהחליף את הסודוקו'.  וכאן אנו פותרים את תעלומת הפופלריות הדועכת של המשחק שכבש בסערה את עולם המשחק המחשבתי למבוגרים ובכלל.

קיגי'קו הוא למעשה הסודוקו החוויתי. שדרוג מגושר וקליט של המשבצות המוכרות באופן מאתגר למדי, מדורג על-פי רמות קושי לתרגול מאסיבי לכושר מוחי. והנה קצת רקע על עברו 'הפלילי' של הקיגי'קו.

קבלו אותו:

בעבר השני של כדור הארץ, משתרעת ממלכה המורכבת כולה מאיים. אחרי שנים של קשיי מעבר וסחר בין האיים הללו, החליט המלך לקשר בין  כל האיים בגשרים יציבים ואיתנים. כך לאפשר לנתינים מעבר נוח ומהיר מאי אחד למשנהו. ויותר מכל, המלך יחזק ויפתח את הממלכה.
עתה מחפשים אנשי המלך אחר מהנדס גשרים שיבצע את העבודה.

אתה, אמנם, 'מהנדס גשרים' מתחיל, אבל לא מוותר על המשימה המוצעת לך כאן. דרישות התפקיד נוסחו על-ידי אקולוגים מומחים, בעלי הבנה בתכנון הגשרים.

בניית, הגשרים המאסיביים הקמתם והצבתם לאוכלוסיה גדולה, אינה משימה של מה בכך, ובמיוחד כאשר השטח הוא אזור ימי. אתה רגוע מבחינה זו, משום שתפקיד זה מביא עמו שכר רב עבורך, אולם עדיין אתה נותר מתוח בשל האחריות הכבדה.

האם תהיה מסוגל להכנס לנעליים האלה?


קיג'יקו – מהנדס גשרים

מגיע אליו היישר מיפן הרחוקה. לפי מחקרים זהו משחק שמעודד ומחדש את התאים במוח, ומפתח את התכנון והאסטרטגיה שלך לכל תחומי החיים. הוא גם מונע התנוונות הכושר המנטאלי ומחדד את החשיבה והזיכרון בדרך פשוטה. ודווקא מסיבות אלה, הוא כל-כך ממכר.

כדי לפתור את המשחקים יש צורך במודעות מרחבית וקמצוץ אינסטינקט. משחק מתמטי לוגי זה, ימתח את הגבול יפתח את יכולת התפיסה המרחבית שלך.

חמוש בשכל ישר ופשוט, ונצמד תמיד להוראות המשחק, תהיה הדרך סלולה עבורך אל הנצחון. אולם זהירות, בטחון יתר בחושים שלך יוביל אותך אל הדרך הלא נכונה!

להוראות משחק קיג'יקו לחץ כאן