יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

הרב שלזינגר ב'מכבי'

הרב שלזינגר ב'מכבי'

יו"ר ארגון "פרי חיים", הרה"ג רבי משה שלזינגר שליט"א, קיבל קהל רב להתייעצות במרכז הרפואי הגדול של מכבי באלעד

איתמר רוזן ז' בחשון תש"ע - 25/10/2009 08:43

עשרות תושבי אלעד, הגיעו לפגישה רפואית שקיים  הרה"ג רבי משה שלזינגר שליט"א יו"ר ארגון "פרי חיים" במרכז לבריאות האשה שבמרכז הרפואי הגדול של מכבי שירותי בריאות באלעד.


הרה"ג רבי משה שלזינגר שליט"א, יו"ר פרי חיים העוסק בענייני רפואה למעלה מ-20 שנים ומעניק ייעוץ מקצועי מן המעלה הראשונה, העניק במשך שעות ארוכות ייעוץ אישי לתושבי העיר.


בהגיעו למרכז מכבי שירותי בריאות בעיר, ערך הרב שליט"א פגישה עם מנהלת המרכזים הרפואיים בעיר הגב' ג. בן שחר   ועם הרב צבי וינשטוק מתאם קשרי הקהילה באלעד, בפגישה  דנו בנושאים רבים וחשובים הקשורים  לרפואה ולהלכה.


מנהלת הסניפים, הגב' בן שחר,  סיפרה לרב על ההצלחה הגדולה בס"ד של המקום ועל הקשר שיש להנהלת מכבי עם הרבנים ועסקני הרפואה במחוז ושהכל נעשה בהתייעצות מתמדת עם הגורמים הרלוונטיים על מנת לתת מענה רפואי מהיר ומקצועי עבור המבוטחים.


הרב שלזינגר חבר בכל אגודות הרופאים בנושאים אלו. ידיעותיו בתחום הינה בהיקף נדיר, יצוין שלרב שלזינגר שליט"א קשרים עם טובי הרופאים בארץ ובעולם ובכך הוא יכול לסייע ולתת פתרונות לטובתם של  הפונים אליו לייעוץ.


ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות מר רן סער אמר "אנו פועלים במישורים רבים כדי להעניק למבוטחים את כל הצרכים והשירותים הרפואיים הטובים ביותר הנדרשים להם בכל הנושאים, נמשיך לעשות את המיטב בכל הנושאים הרפואיים".


ראוי לציין, כי מכבי שירותי בריאות נותנת אפשרויות מגוונות ביותר בנושא רפואי זה.  הפעילות  בסניפי אלעד עם ארגון  "פרי חיים" היא  המשך לפעילות שנערכה עם ארגון "בוני עולם" ועם ארגון פוע"ה לתועלת מבוטחי הקופה.