שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

לאומית משיקה מרכז רפואי חדש ומשוכלל ברכסים

לאומית משיקה מרכז רפואי חדש ומשוכלל ברכסים

קופת חולים לאומית, מבשרת בימים אלו על פתיחתו של מרכז רפואי חדש ומתקדם ברכסים לרווחת התושבים, המרכז החדש, מציג סטנדרטים גבוהים ושילוב מנצח של מתחם מעוצב ומפואר עם שירותי רפואה מקצועיים ברמה חסרת תקדים.

איתמר רוזן ח' בחשון תש"ע - 26/10/2009 09:17

המרכז מעניק שירות במגוון תחומי הבריאות והכול תחת קורת גג אחת: רפואת ילדים, שירותי קלינאית תקשורת, טיפת חלב, רפואת משפחה, רפואה מקצועית- א.א.ג, עור וכדומה. שירותי אחות ומעבדה מתקדמת.


רפואה מקצועית נוספת מתוכננת להתווסף בקרוב: רפואת נשים, עיניים, אורטופדיה.  כמו כן יוספו מקצועות נוספים בתחום התפתחות הילד.


בנוסף, הושם דגש מיוחד על פתיחת אגף נפרד ואינטימי לבריאות האישה.
האגף יציע מבחר שירותים נדרשים, כגון: רפואת נשים, אולטרא סאונד, מוניטור וכו'  והכול באווירה נעימה, תוך מתן יחס אישי לכל אחת.


מעבר לשירותי הרפואה הנדרשים, הוקם במקום גם מרכז לרפואה משולבת שמאפשר לקבל מגוון טיפולים מיוחדים ומפנקים, כגון: רפלקסולוגיה, דיקור סיני, שמנים ארומטים, שיאצו, פרחי בך, סדנא לעיסוי תינוקות וכדומה.


מנהל מחוז צפון מוטי ווטרו, אומר כי פתיחת המרכז הרפואי החדש מציגה עידן חדש בתחום שירותי הבריאות ברכסים. |

 "אנו מאמינים כי פתיחת סניף זה, המציג מגוון עצום של שירותים מתקדמים ומשוכללים, מאפשרת לנו לספק מענה מושלם לצרכי התושבים ולהעלות את רף השירותים לטובת המבוטחים ולהמשיך כמיטב המסורת והמדיניות של "לאומית" להוביל את אליפות השירות בישראל".