שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

שבתא - המתנה האידיאלית לחג

שבתא - המתנה האידיאלית לחג

מתארחים בחג? תביאו 'שבתא'.

איתמר רוזן י"ז באלול תשס"ט - 06/09/2009 13:00

הפלטה מלאה במאכלי ליל החג-שבת, ובמקפיא נמצא הקוגל למחר, השניצלים לשרהל'ה והילדים והקציצות לחיימק'ה בן השלש? אל תפכרי ידיים.

מגש השבתא מאפשר ליהנות מחמין רותח ומהביל בבוקר החג שחל בשבת לצד יתר מטעמי המטבח היהודי, ופותר מלכתחילה את הבעיה ההלכתית של 'נתינה בתחילה', שהביאה רבים להניח מאכלים בצורה שלא חיממה אותם דיים. 

הניחי את ה'שבתא' לפני הדלקת הנרות על הפלטה - כך תוכלי לחמם מחר את האוכל ללא חשש. בנוסף, במשיכה קלה לצדדים, שטח ההנחה על המשטח החם כמעט מוכפל. החום עובר - בפטנט רשום ייחודי - אל כל משטח השבתא, גם אל השטח שאיננו תחת הפלטה!

שבתא - מגש פלא עילי המונח על ארבע רגליות מבודדות במקביל לפלטת השבת כבר מערב שבת. השבתא שומר על חום המאכלים בדיוק כמו פלטת השבת הרגילה (170 מעלות צלסיוס, לפלטה שמרכז החום שלה עומד על 180 מעלות צלסיוס) - ומהווה פתרון הלכתי לחימום בשבת של מאכלים שעד כה עלו אל שולחן השבת כשהם אינם מחוממים בטמפרטורה הנכונה, אם על גבי סירים העומדים עליה מערב שבת שדל היה המקום על מכסיהם ואם על גבי תבניות הפוכות וחציצות כלים בין הפלטה השבתית למאכל.

מסתבר, כי השבתא, כשמו כן הוא. מוצר חדש וייחודי המיועד למהדרין את השבת במאכלים חמים, פותר את בעיית החימום הישיר על הפלטה בשבת ומספק עונג שבת ללא ספק הלכתי. וכך, מגש השבתא מאפשר ליהנות מחמין רותח ומהביל לצד יתר מטעמי המטבח היהודי, שהביאה רבים להניח מאכלים בצורה שלא חיממה אותם דיים. 

ביקוש רב נרשם - מאז החל הקמפיין הפרסומי של שיווק ה'שבתא' באמצעות 'פרסום אגס' - בכל סניפי רשת חנויות 'משכן התכלת' ברחבי הארץ ובמוקד ההזמנות המיוחד שנפתח לשם כך, כאשר מאות נהנות בכל שבת קודש וחגי ישראל החלים בשבת.

השבתא – מתנה אידיאלית לחגים!