יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

הבורסה מגיעה לבני-ברק

איל השקעות – מרכז מסחר בשוק ההון ובפיננסים נפתח ב'מגדלי שקל'

משה שוורץ כ"ד באייר תשס"ט - 18/05/2009 16:51
בורסות העולם מזנקות בעלייה עם התגברות סימני התאוששות מהמשבר הכלכלי הגלובאלי. כעת גם תושבי-בני ברק מצטרפים ל'חגיגה', עם השקת מרכז מסחר חדיש ומתקדם בשוק ההון במגדלי שקל ברחוב השומר בעיר.
 
מרכז המסחר של איל השקעות פועל בשיתוף פעולה מקצועי עם גאון שוקי הון, ובתחום המט"ח עם פורקס פלייס, חברות מובילות בתחומם בישראל. המרכז מאפשר לסוחרים חרדיים ליהנות מהיציבות והאיתנות הפיננסית של גאון שוקי הון ופורקס פלייס, ועם זאת לקבל שירות אישי המותאם לצרכיהם ממומחי איל השקעות. לרשות הסוחרים כל השירותים הפיננסיים הנדרשים למסחר בשוק ההון ובמט"ח, כולל פלטפורמות מסחר מתקדמות במניות ישראליות ואמריקאיות, מסחר במטבע חוץ, בסחורות באמצעות CFDs, באופציות מעו"ף על מניות ישראליות ואמריקאיות.
 
באיל השקעות מערכות מידע וציטוט וסקירות יומיות בתחומים מגוונים, ומענה מקצועי 24 שעות בחדר העסקאות. הלקוחות נהנים מתמיכה אנושית מהירה במקרה הצורך, ולמעוניינים ישנם עמדות אישיות לפרטיות מקסימאלית.
 
הנהלת איל השקעות מורכבת מאנשי עסקים חרדיים בעלי ניסיון הפועלים בשוק ההון במשך עשרות שנים בהצלחה גדולה. המיזם הייחודי של איל השקעות נותן מענה לסוחרים חרדיים המעוניינים ליהנות מכל היתרונות של חברה גדולה ואמינה כמו גאון שוקי הון, אך מצפים לקבל שירות המותאם לצרכיהם ולאורח חייהם.
 
המרכז החדש מאפשר לסוחרים לקבל את השירותים המקצועיים הטובים ביותר למסחר בשוק ההון ובמט"ח, במקום חרדי בתוך העיר בני-ברק, עם שירות אישי ומתוך הבנה מעמיקה של צרכי הסוחר החרדי. מאות לקוחות כבר הצטרפו לאיל השקעות והם נהנים ממגוון מסלולים כדאיים המותאמים לצרכיהם ולהעדפותיהם. במקום ניתן לסחור במגוון שווקים ומוצרים פיננסיים, באמצעות מערכות טכנולוגיות חדישות ומתקדמות, עם שירות אישי ובאווירה המתאימה לאורח החיים החרדי. 
 
שירותי איל השקעות כוללים פתיחת תיק השקעות באמצעות גאון שוקי הון, במסלול מועדף ובתנאים המותאמים לצרכי הלקוח. במסגרת שיתוף הפעולה ניתן לקבל ייעוץ השקעות ושירותי ניהול תיקים מיועצי גאון שוקי הון, וכן סיוע בהכרת שוק המט"ח ממומחי חברת פורקס פלייס, המובילה בתחום המחסר במט"ח בישראל. שעות הפעילות באיל השקעות: החל מ- 09:00 בבוקר עד השעה 24:00 בחצות, וכן מענה מקצועי לסוחרים בחדר העסקאות 24 שעות ביממה.