יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

מועצת רכסים זכתה בפרס ניהול תקין

הפרס הוענק ל-84 רשויות מתוך 256 בארץ. ראש מועצת רכסים, דן כהן: "הפרס מעיד על מועצה עצמאית וחזקה המסוגלת לספק שירות טוב תוך כדי שמירה על איזון תקציבי"

ישראל אייזן, כ"ח באייר תש"ע - 12/05/2010 08:17
ראש מועצת רכסים, דן כהן , זכה בפרס ניהול תקין לשנת 2009 מטעם משרד הפנים, בטקס חלוקת תעודת ההוקרה שנערך לפני מספר שבועות בבנייני האומה בירושלים.

84 רשויות מקומיות זכו בפרס ניהול תקין לשנת 2009, מתוך 256 רשויות מקומיות ומועצות אזוריות, וזאת לאחר מספר שנים שלא חולק הפרס, ועתה חודש שוב ע"י שר הפנים, אלי ישי, כאשר כל רשות הזוכה בפרס תקבל מענק בסך מאות אלפי שקלים.

את תעודות ההוקרה חילקו שרי האוצר והפנים, שהדגישו כי מתן הפרס מוכיח על התנהלות כספית למרות הקשיים הכלכליים האדירים בהם שרויים הרשויות המקומיות, נוכח קיצוץ תקציבי עמוק, אולם הרשויות הזוכות התאמצו והוכיחו את יכולתם לניהול מקצועי, תקין ויעיל, וע"כ הן ראויות להערכה והוקרה. מועצת רכסים זכתה בפרס ניהול תקין למרות היותה המועצה בעלת רמה סוציו-אקונומית 2.

בתעודת ההוקרה שהוענקה לכהן ע"י שרי האוצר והפנים, נכתבה הערכה והוקרה "על ניהול אחראי של המערכת הכספית והמנהלית של הרשות המקומית". על התעודה חתמו שר הפנים אלי ישי, מנכ"ל המשרד גבריאל מימון, ומנהל מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט.

ראש המועצה הרב דן כהן אמר לאחר קבלת הפרס כי "השנה המשכנו את המדיניות אשר קבעתי בתחילת כהונתי כראש המועצה. לפי מדיניות זו המועצה חייבת להתנהל בצורה מקצועית מאוזנת וזה התנאי לשיפורים ההולכים וגוברים. פרס זה מעיד על מועצה עצמאית וחזקה המסוגלת לספק שרות הטוב לתושביה תוך כדי שמירה על איזון תקציבי. יש להמשיך לשמור על תקציב מאוזן ואחראי תוך הקפדה על מנהל תקין".