יום שלישי כ"א בחשון תש"פ 19/11/2019
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

ברכפלד: עצומה מאוחדת נגד מאוחדת

"שירות מאוחדת בברכפלד – מתחת לכל ביקורת", מבכים מרות מעל גבי לוחות המודעות תושבי אחוזת ברכפלד, אשר נמנעים מלארוז מטלטליהם ולעבור לקופה אחרת

יהודה שפיגל, כ"ה באדר תש"ע - 11/03/2010 15:24

הפראיירים לא מוכנים להתחלף: תושבי באחוזת ברכפלד, שלדבריהם סובלים מתת שירות בקופת חולים מאוחדת, אינם פונים לצעד הפשוט, שהוא: מעבר לקופה אחרת, כי אם מבכים מעל גבי הקירות, על כך שהם, למעשה, פשוט מדברים אל הקירות.  התושבים תלו מודעות בשכונה הקוראות לציבור לבוא וללחום ב'שירות'.

במודעות שנתלו בבתי הכנסיות בשכונה נקראו התושבים "לא לסמוך על אחרים שיתקשרו, ולא לחכות שהעניין יסתדר מעצמו, (כי זה לא יקרה), "על אף שבדרך כלל השרות של 'מאוחדת' מצויין", מסבירות בטוב טעם מודעות ה'גיוס' "אך כידוע לכולנו, השירות בברכפלד מתחת לכל ביקורת, מרפאות קטנות מאוד וצפופות, תורים ארוכים מאוד, מחסור חמור ברופאים, צורך קבוע בנסיעות לסניף 'קרית ספר' לשירותים מינימאליים, במקרים רבים אין אפשרות לקביעת תור מיידי רק אחר המתנה של יום או מספר ימים, זמן המתנה ארוך מאוד למענה טלפוני, ועוד ועוד".

מארגני הקמפיין שלעת עתה איננו יודעים במדוייק האם הינו פרי מלחמה שיווקית מאת מתחריה של הקופה, שוטחים את זעמם, אשר לאחר דברים עם מבוטחים הגרים במקום, אכן אושרו במשנה תוקף: "פנינו מספר מבוטחים לדרגים הגבוהים ב'מאוחדת' ונענינו שישמחו מאוד לעזור לטפל בתלונות, אך נאמר ג"כ שלא התקבלו תלונות נוספות עד כה, ואם תתקבלנה תלונות נוספות העניין יטופל באופן יסודי".

במילים אחרות, אנחנו יודעים שהשירות לקוי, אך כל עוד לא נוכל לתייק את המסמכים ה'מרשיעים' – לא נקבל אישור לטפל...

"על כן", ממשיכות המודעות ומבקשות "מבקשים מכל אחד ממבוטחי מאוחדת באופן אישי להתקשר ולהתלונן בטלפונים המצויים בתחתית הדף או לשלוח פקס. (יש עדיפות לשליחת פקס + רישום התלונות בצורה ברורה בצרוף מספר תעודת זהות)".

תגובת מחלקת הדוברות של קופת החולים מאוחדת לא נמסרה עד לעת פרסום הידיעה.