יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

מדהים: זוהי בני-ברק בלילות

תערוכת צילומים מרהיבה, פרי מצלמתו של יעקב נחומי, מוצגת בעיריית ב"ב

משה שוורץ י' בחשון תש"ע - 28/10/2009 20:21
תערוכת צילומים מרהיבה של מראות ואתרים בלילות ברחבי העיר בני-ברק, פרי צילומיו של הצלם הידוע יעקב נחומי, המוצגת באולם הכניסה של בניין העירייה, נפתחה בטכס רב-משתתפים, בהשתתפות הרב יעקב אשר, ראש העיר; הרב אליהו דדון והרב מנחם מנדל אייזנברג, סגני רה"ע; הרב רפאל פנחסי, מזכיר מועצת חכמי התורה, חברי מועצה, מנהלי מחלקות ואגפים של העריייה ואישי ציבור. התערוכה תוצג במקום כשבוע ימים.
 
התערוכה נקבעה לרגל 85 שנה לייסודה של העיר בני-ברק והיא חלק מצילומיו של הצלם יעקב נחומי של מגוון מבנים ואנשים, בביצוע יחודי, שזוכים להערכה רבה של ציבור המבקרים המביעים את התרשמותם והתפעלותם מהאיכות המקצועית ומהטכניקות המקוריות של הצילומים.
 
בין האתרים המצולמים: חזית ישיבת פוניבז', הויטראז'ים שבוצעו ע"י האמן ג'רמי לנגפורד בבניין "אוהל קדושים" שברחוב ראב"ד, בית-הכנסת הגדול בקריית ויז'ניץ, בית הכנסת הליגמן, כולל אברכים גור וגנזך "קידוש השם" שברחוב הרב מלצר, צילום כללי של העיר, גינות ברחוב חזון-איש בסמוך למגדל-המים, ברחוב חולדה הנביא וע"י בית העירייה, המזרקה בכניסה למגדל ב.ס.ר. 2 שבצפון העיר ועוד.
 
ראש העיר, הרב יעקב אשר, השמיע בטכס הפתיחה דברי ברכה ותודה לצלם יעקב נחומי על רמתם הגבוהה והמרשימה של הצילומים, שבוצעו ביד אמן ובמקצועיות מרובה, מתוך חיבה ורגישות לאתרים ולאובייקטים המצולמים ומתוך רצון עז להבליטם ולהדגישם באורח החיובי והיפה ביותר.
בפתח תערוכת הצילומים על בני-ברק בשעות הלילה. מימין לשמאל: הרב מרדכי דריימן, חבר מועצת העירייה; הרב יעקב אשר, ראש העיר; הצלם יעקב נחומי; הרב מנחם מנדל אייזנברג והרב אליהו דדון, סגני רה"ע.
  
יעקב נחומי
אחד מתוך מגוון התמונות שצולמו בבני-ברק בלילות - המזרקה בכניסה למגדל ב.ס.ר. 2, בצפון העיר. []
  
  1. 3. חבל שהעיר לא נקיה.
    חילול השם. 05/11/2009 15:26
    עוברים את הכביש לרמת גן העיר נקיה מטופחת ויפה.אצלנו לא.גם ערים דתיות הרבה יותר נקיות.כמו אלעד שיעקב אשר רצה להיות הראש שלה.או ביתר.
  2. 2. איפה התמונות [לל"ת]
    לייזער 04/11/2009 10:32
  3. 1. נחומי מוכשר
    קובי 29/10/2009 11:08
    למה לא תקחו אותו לצלם לאתרוג?