יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

הדואר ממשיך לקרטע בערים החרדיות

ח"כ הרב אורי מקלב: לקבוע סטנדרטים חדשים במערך השירות של חברת הדואר

משה שוורץ ג' בחשון תש"ע - 21/10/2009 16:44
הועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ הרב אורי מקלב, התכנסה לישיבת מעקב נוספת אחר התנהלות חברת דואר ישראל, זאת לאור תלונות רבות מצד אזרחים ונציגי ציבור על סבל של צרכני הדואר, ועל הנפקת מכרזים שאינם אטרקטיביים להפעלת סוכנויות דואר, תוך דגש על אזורי פריפריה ויישובים חדשים ומתפתחים, שבהם מערך רשות הדואר אינו עומד בעומס המוטל עליו. משום כך נגרם נזקין עקיפים וישרים לכלל הצרכנים.
 
ח"כ הרב אורי מקלב הדגיש את חשיבות לטיפול מיידי ביישובים כדוגמת בית שמש, מודיעין עילית, ביתר עילית, קריית יערים וטייבה, שבהן נבדק ונמצא שזמן ההמתנה ארוך ובלתי סביר. בחלק מהמקומות הללו, למרות הגדול המבורך במספר התושבים, עדיין החלוקה מתבצעת במרכזי חלוקה ולא ישירות לבתי התושבים כנהוג בערים הגדולות ,
 
מנהל דואר ישראל, אבי הוכמן, טען בפני חברי הכנסת ונציגי הציבור המקומיים שנכחו בוועדה כי הטענות ידועות ובתהליכי טיפול מתקדמים. בדבריו השמיע את התחייבות החברה לשירות הוגן לכלל צרכני הדואר, ועל מגמה מתמשכת לשיפור השירות וזמן ההמתנה בסניפים.
 
ח"כ הרב אורי מקלב ציין בדבריו, כי ניכר שנעשו שיפורים רבים בחברת הדואר מאז הישיבה הקודמת, אולם לפניהם עוד עבודה רבה. "יש צורך להעניק שירות יעיל לאזרחים עם התייעלות כלכלית, אולם ההתייעלות הכלכלית אינה יכולה לבוא על חשבון השירות לאזרח ולפגוע בו. שירות הציבור צריך להיות אבן היסוד, בדרך התנהלות חברת הדואר", אמר.
 
לאור הממצאים האמורים, פנה יו"ר הוועדה למנכ"ל חברת הדואר בדרישה לבצע חשיבה מחודשת לגבי המכרזים שמוציאה החברה להפעלת סוכנויות דואר, כך שהמכרזים יהיו אטרקטיביים יותר ויותר מתמודדים ייגשו אליהם. כמו כן, לדאוג לפתוח סניפים נוספים במקומות בהן יש עומסי יתר, לבטל את מרכזי החלוקה בערים המתפתחות ולדאוג לנגישות מקסימאלית לכל תאי החלוקה הקיימים כיום לנכים.
 
במהלך הישיבה ביקש יו"ר הועדה ח"כ מקלב ממנכ"ל הדואר להיפגש וללוות אישית את האזרחים שפנו לוועדה מבית שמש, קריית יערים, בני ברק, ביתר עילית, מודיעין עילית, טייבה ושכונת רמות בירושלים, על מנת לתת מענה מידי לבעיות שהעלו במקומות אלו.
 
בסיום הישיבה הודיע יו"ר הוועדה כי בכוונת הוועדה לקיים סיורים במרכזי חלוקת דואר השונים ותמשיך לעקוב אחר הנושא עד ליישום מלא של כל החלטות הוועדה לתועלת כלל האזרחים.
 
  1. 4. הגיע זמן...
    אני 21/10/2009 22:26
    זה באמת בעיה שדורשת פתרון!!
  2. 3. הרב מקלב חושף מה שהדואר מנסה לסתיר. [לל"ת]
    פסח 21/10/2009 21:31
  3. 2. למה הם צריכים סטנדרים שם? הדואר נהפך לבית מדרש? מצחיקים... [לל"ת]
    מוישה 21/10/2009 20:12
  4. 1. יישר כח הרב מקלב שליח ציבור אמיתי [לל"ת]
    יהושע 21/10/2009 18:16