יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

עשרות רכבים נטושים נגררו מהרחובות

עיריית ב"ב שכרה חברת גרר כדי לפנות את הרכבים הנטושים מרחובות העיר

משה שוורץ ז' באלול תשס"ט - 27/08/2009 09:26
למעלה מ-50 כלי-רכב נטושים באזורים שונים ברחבי העיר בני-ברק נגררו השבוע במבצע נרחב של העירייה, במגמה לפנות בהקדם את כל כלי-הרכב הנטושים.
 
על המבצע החליט ראש העיר, הרב יעקב אשר, לאחר שלאחרונה החלה תופעה של בעלי כלי-רכב שהשאירו אותם במקומות שונים, בניגוד לחוק-העזר העירוני.
 
בעקבות זאת, זומנה פגישה ע"י הרב יוסף ויכסלבוים, עוזר בכיר לרה"ע עם מר נתנאל נחום, מנהל אגף התברואה של העירייה והוחלט, בשלב ראשון, לתת התראות לכל בעלי כלי-רכב, שיש עליהם מספרי זיהוי, וכך ניתן היה לאתר את בעלי הרכב.לצורך זה יצאו מר אשר ג'רבי מהנהלת האגף ומר יעקב טל, מנהל הפיקוח התברואי לסיורים מקיפים בכל האזורים לרישום התראות ודוחו"ת.
 
35 כלי-רכב פונו לאחר מסירת ההתראות ונרשמו לבעליהם קנסות, אך היו אחרים שלא נענו להן, והחל מתחילת השבוע שעבר נשכרה חברת גרר שפינתה את הרכבים למגרש שבבעלותה באחת הערים הסמוכות.
 
במהלך שבוע זה ירשמו עוד כ-70 התראות לכלי-רכב נטושים אחרים, ולהערכת העירייה, העיר תנוקה מגרוטאות רכב בימים הקרובים, וביצוע הפינויים המאסיבי יהווה גם אמצעי התראה לבעלי רכב ישנים להימנע מהשלכתם ברחובות העיר.
  1. 2. הגיע הזמן
    דודי גרוס 27/08/2009 12:39
    המטרד הזה היה גם מסוכן. ב"ה שמישהו החליט לעשות לזה סוף.
  2. 1. כל הכבוד!
    ישראל 27/08/2009 12:35
    סוף סוף מישהו עושה משהו בעירייה.