יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

עיריית בני ברק החלה בהכנת תקציב 2010

ראש העיר: אישור תוכנית ההבראה מהווה ציון דרך ביציאה לכיוון שונה של עבודת צוות ובהתאם למסגרות תקציביות

משה שוורץ כ"ו בניסן תשס"ט - 20/04/2009 17:43
לראשונה בבני ברק נערכת העירייה כבר בתקופה זו להכנתו ולגיבושו של התקציב העירוני לשנת הכספים הבאה, וזאת בהסתמך על תכנית העבודה וביצוע התקציב לשנת הכספים הנוכחית. כך הודיע הרב יעקב אשר, ראש העיר בכינוס של הצוות העירוני הבכיר.
 
ראש העיר הדגיש במפגש, העומד להיות למוסד של קבע ב"נוף העירוני", כי אישורה של תכנית ההבראה וגישתו החיובית של משרד הפנים, שבאו לידי ביטוי בביצוע אבן-הדרך הראשונה של התכנית ע"י המשרד, מהווים ציון דרך חשוב ביציאה לכיוון שונה של עבודת צוות ובהתאם למסגרות תקציביות.
 
הרב יעקב אשר קרא לציבור המנהלים להתמודד יחדיו עם האתגרים הכלכליים והארגוניים מולם ניצבת העירייה מתוך מגמה לבנות עירייה יעילה בעלת חוסן כלכלי ועצמאות ארגונית, שתוכל לספק לתושבי העיר את השירות הנכון והיעיל ביותר.
 
במסגרת זו, תשים העירייה דגש מרכזי, לצד ההתייעלות והשיפור, גם על חיזוק העירייה כמקום עבודה בטוח ויציב, המשלם את שכרם של העובדים בזמן ומציע לכלל העובדים סביבת עבודה נעימה וראויה. בהקשר לכך, צויין במפגש, כי לצד הכוונה לשלם את המשכורת מידי יום התשעה בחודש, שהוא הזמן הקבוע לתשלום המשכורות, הרי שלקראת חג הפסח פעל הרב יעקב אשר, ראש העיר לתשלומה כבר בתחילת חודש אפ'.
 
כדי ליצור קשר הדוק ויעיל עם ציבור העובדים זימן אליו ראש העיר, לקראת החג, את עובדי האגפים והמחלקות, כל אגף ומחלקה בנפרד, בניגוד לעבר שכל העובדים זומנו יחדיו ולא ניתן היה לשוחח עימם. השנה, לעומת זאת, נפגשו ראש העיר, יחד עם נבחר ציבור העומד בראש אותו אגף והמנהל לשיחה עם העובדים, סקרו בפניהם את הפעילות עד כה ואת תכניות העבודה בעתיד, במטרה להגיע לשיתוף פעולה הדוק עם העובדים, לשיפור השירות לתושבים.
 
בנוסף לכך, הרב יעקב אשר, ראש העיר גם יסייר בשבועות הקרובים ביחידות השונות של העירייה, ידבר ישירות עם העובדים, ישמע וישמיע. במסגרת זו יתקיים סקר צרכים מקיף לבחינת סביבת העבודה והתנאים הפיזיים של העובדים, מתוך מטרה לשפרם כמיטב היכולת והמשאבים העומדים לרשות העירייה.
 
שיפור משמעותי הושג בתנאי העבודה באגף לשירותים חברתיים של העירייה ובאגפים אחרים, במגמה להמשיכם בכלל האגפים והמחלקות.
 
בסיום המפגש קרא ראש העיר לעובדים להטות שכם, תוך הסתכלות קדימה, למרות שברור, כי המציאות העכשווית אינה כה פשוטה, ולא אחת, גם מצריכה ויתורים כואבים, אך בדרך זו, כאשר תושגנה המטרות, תהיה בני ברק לסמל ולדוגמא ומקום לקידוש שם שמים ברבים.