יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

מקומון

חוף הים של מודיעין-עילית בבת ים

ראשי הערים מודיעין-עילית ובת-ים סיכמו על שידרוג החוף הנפרד בפיקוח מטעם לשכת הרב במודיעין עילית

משה שוורץ ו' בתמוז תשס"ט - 28/06/2009 18:34
בישיבה שקיימו ראש עיריית מודיעין-עילית הרב יעקב גוטרמן, וראש עיריית בת-ים שלמה לחיאני, בהשתתפות מ"מ ראש עיריית בת-ים ר' אורי בוסקילה, סוכם כי תושבי מודיעין עילית ייהנו משרותי הרחצה בחוף הים הנפרד בבת-ים, תוך הקפדה ושמירה על כל גדרי הקדושה והצניעות.
 
עוד סוכם בישיבה, כי עיריית בת-ים תשדרג את הפעילות בחוף הנפרד ותתקין מחיצות לעומק המים, וכי מפקחים מטעם לשכת הרב במודיעין עילית יבקרו במקום במהלך העבודות, על-מנת לבדוק את נושא ההפרדה והצניעות בחוף, בכדי לאשר את השימוש בו עבור תושבי מודיעין עילית. במהלך הפגישה הממושכת עלו בנוסף נושאים רבים ונידונו שיתופי פעולה בין הערים במגוון תחומים, בחינוך, תעסוקה ועוד.
 
החוף הנפרד בבת-ים, הפועל באישורו של רב העיר בת-ים, הרב יוסף בר-שלום שליט"א, הוא אחד החופים היפים ביותר בארץ. לחוף קיימות דרכי גישה נוחות, הוא נקי ומטופח עם שירותי הצלה ורפואה ברמה גבוהה ובזמינות מרבית ועם שירותי מגן דוד אדום. 
 
עיריית בת-ים, בתיאום עם עיריית מודיעין-עילית, החליטה על שדרוג הפעילות בחוף, וכבר בתקופה הקרובה יחלו עבודות להצבת סככות מרובות ומחיצות לאורך החוף הנפרד, לרווחת המתרחצים. בתחנה פועלים 4 מצילים לאורך כל שעות היום. החוף פתוח ששה ימים בשבוע. בימים א-ג-ה הוא פתוח לנשים בלבד, ובימים ב-ד-ו לגברים בלבד. 3 פקחים סובבים בחוף במשך שעות פעילותו למניעת כניסה של כל גורם זר שהוא.
 
החוף סגור מכל צדדיו וצוות בעלי התפקידים בחוף זוכים להדרכה מיוחדת בגדרי הצניעות ובנושאים החשובים לציבור המתרחצים. בהתאם לסיכום שעלה בפגישת ראשי הערים מודיעין-עילית ובת-ים, מפקחים מטעם לשכת הרב במודיעין-עילית יבדקו בתום העבודות את תקינות המחיצות המותקנות בחוף הנפרד, על-מנת לאשר שימוש בחוף לתושבי מודיעין-עילית.
 
מ"מ ראש עיריית בת-ים, ר' אורי בוסקילה, שהשתתף בפגישת הרב גוטרמן עם ראש עיריית בת-ים, מדווח כי הקמת המחיצות כרוכה בעלויות גבוהות וכבר בוצע על-כך מכרז ואושרה העבודה שתתבצע לקראת עונת הרחצה הנוכחית. "אנחנו עושים את הכל כדי שהחוף הנפרד יהיה תואם לגדרי ההלכה בשלמות, ואנו מקבלים את תושבי מודיעין-עילית בברכת ברוכים הבאים", אמר. עוד הוסיף, כי "ראש עיריית בת-ים ואני מצאנו כר נרחב לפעילות משותפת יחד עם הרב גוטרמן, ובע"ה נוביל עוד מהלכים רבים לטובת התושבים".
 
עם הפעלת החוף הנפרד בהתאם לסיכומים האמורים, יופעל מערך אוטובוסים מתוגבר במשך שעות היום, כאשר עיריית בת-ים תאפשר לאוטובוסים ממודיעין-עילית לחנות בסמיכות מלאה לחוף ללא תשלום. יצוין, כי הנסיעה באמצעות הכביש החדש 431 שנפתח לאחרונה, מקצרת באופן משמעותי את הנסיעה ממודיעין-עילית לחוף בת-ים. הרב בוסקילה מדגיש, כי צוות עיריית בת-ים יהיו זמינים לקבל כל פנייה וקריאה הנוגעת לנוכחות תושבי מודיעין עילית בחוף הנפרד, כדי להעניק להם שירות אדיב ומיוחד.