יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

כלכלה

'בראשית' משקיעה בחברה חרדית

קרן המנוף 'בראשית' תשקיע עד 55 מיליון שקלים בשניב תעשיות נייר, חברה בבעלות חרדית, ותוביל לתנופת התרחבות החברה בתחום ייצור הנייר הביתי ומוצריו

ברוך בלוי, ל' בניסן תש"ע - 14/04/2010 16:44
'שניב' יצרנית הנייר הביתי השנייה בגודלה בישראל, חתמה על הסכם השקעה עם קרן המנוף 'בראשית' לפיו תשקיע הקרן 15 מיליון שקלים בהון חברת 'שניב' ותעמיד לחברה הלוואה בשיעור של עד 40 מיליון שקלים, כאשר לקרן יוקצו כתבי אופציה למניית שניב.

לאחר ביצוע ההשקעה ממשיכה משפחת ברנט להחזיק בשליטה בשניב תעשיות ובאחזקות בשיעור של 60% ממניות החברה. כך נמסר בהודעת דיווח שהועברה על ידי שניב לבורסה לניירות ערך.

'שניב', המהווה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה, הוקמה על ידי יזמים חרדיים ועוסקת בייצור ושיווק חמרי גלם לתעשיית הנייר וכן ייצור ושיווק של מוצרים מוגמרים. מפעלי החברה ממוקמים באופקים, ומועסקים בהם 245 עובדים, מהם 153 עובדי ייצור. מחזור המכירות של החברה בשנת 2009 הסתכם 143 מיליון שקלים.
 
מני וסרמן ורן גרודצקי מנהלי קרן 'בראשית' מסרו כי: "השקעת בראשית מיועדת לחזק את בסיס ההון של שניב ולבסס אותה כיצרנית ומשווקת מוצרי נייר מוגמרים מובילה בישראל, ולאפשר לה לממש את הזדמנויות הצמיחה הגלומות בפניה בעולם מוצרי הנייר".

לדברי פסח ברנט, המייצג את בעלי השליטה ב'שניב' ומי שמכהן בשנה האחרונה גם כמנכ"ל החברה, "שוק מוצרי הנייר הביתי המוגמר בישראל מוערך בכ-650 מיליון שקלים בשוק הקמעונאי ועוד כ-400 מיליון שקלים בשוק המוסדי. כל זה  מותיר לשניב כר נרחב לגידול מהיר בנתח השוק".

עוד הוסיף ברנט: "אנחנו מאמינים בתעשייה ישראלית ובפיתוח הנגב והעיר אופקים. במהלך השנה שחלפה השקענו כ-12 מיליון שקלים בקווי ייצור חדשים לייצור ממחטות ומפיות וההשקעה הנוכחית תאפשר לנו לזרז את תוכניות הפיתוח".