יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

ספר

אישה במעגלי חייה

מחבר: יהודית שולם
מו"ל: פלדהיים
הגב' יהודית שולם, מחברת רב המכר "ללוות ילד", מגישה ספר נוסף, שונה בנושאו אך קרוב בגישתו. הפעם ציר המרכז של הספר אינו ילדך, אלא את בכבודך ובמודעותך אל עצמך, כאישה בוגרת.

כגנן אומן המטפח את גינת החמד שלו ביד אוהבת, מעמידה הגב' שולם אותך, האישה, במרכזו של פרח דמיוני נאה, ההולך ופורש את עלי כותרתו. כל פרק בחייך מצמיח עלה כותרת נוסף, המשיק לך ונותן ביטוי נוסף ל'אני' שלך.

חייך כאם בישראל הם רבי גוונים ועתירי מעש. את נקראת לחבוש בו זמנית את כובע האם, הרעיה, הבת, הכלה, החמות, הסבתא, החברה לעבודה ועוד... ורוצה ומשתדלת, בדרך כלל, לשחק את "משחק הכובעים" על הצד הטוב ביותר.

את שואלת את עצמך, איך מצליחים להיות גם האם הטובה ביותר, גם הרעיה הנבחרת וגם הסבתא מסיפורי הילדים, ובעת ובעונה אחת למלא עוד מספר תפקידים, שהם בעצמם כבר משרה בכירה בהיקף מלא, כל אלה מבלי לגלות סימני עייפות פיזית ותשישות נפשית? איך מסגלים את אומנות התמרון בין מעגלי החיים? איך מממשים את השאיפה להעניק בלי גבול מבלי שה'אני' יקרע?

בכוחו של כל עלה כותרת להעניק תוספת מרעננת ולהרחיב את עולמה הפנימי של האישה, ואז יתגלה ה'אני' שלה במלוא יפעתו. אם לא כן, היא תחוש כי העלים נוגסים בה וקורעים ממנה נתחים.

המחברת משתמשת בכושר אבחנה חד, פרי ניסיונה הברוך לאורך שנים בטיפול יחדני, זוגי ומשפחתי, בהרצאות מקצועיות ובהיותה אם למשפחתה במשרה מלאה עד עצם היום הזה.

((הערשל הקורא))