יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

ספר

36 מעלות בצל

מו"ל: רובינשטיין ספרים

גב הספר:

חני, צעירה ואם לשלושה, מאבדת את אמה בפתאומיות. בנוסף לאבל ולגעגוע מציף את הבת היחידה מגוון של תחושות. נקיפות מצפון והחמצה לצד כאב ישן שלא הגליד. מילותיה האחרונות של האמא מיועדות אל חניתה אלמונית ומובילות בכך את חני ואותנו אל מסע חיפושים נרחב ואל שבילים נפתלים של דרמה אנושית סוערת. מהר מאד אנו מקדימים את חני בצעד ושניים ויודעים גם את מה שהיא טרם יודעת. נשאבים עמוק אל פרשיית חיים נוגעת ללב, אל שנים חבויות מאחורי מסך כבד, זרועות תהיות ומשברים, ומוארות באור חדש של בנייה וצמחיה.

שלושים ושש מעלות בצל הוא מסע מרתק אל הנפש. שוזר בהבנה דקה את סיפורה המשפחתי הרגיש של משפחה אחת, ומלווה את ההליך המורכב של אותם חללים לא פתורים שנשארו אחרי פטירתו של אדם קרוב כמו אמא.

הספר מוליך באומנות את הקורא הבוגר אל העולם שבפנים על סבך רגשותיו ומנחה בבהירות את הדרך משם והחוצה, משם ולמעלה, מן הספר אל החיים בעצמם. טעויות ולקחים, השלמה וקבל, יחסים מורכבים בין הורים לילדים והרבה קדם הממלא את הסוד.

חני וריטה פנינה וחניתה - הפכו לחלק מחייהם של אלפי קוראים. לפעמים הסעירו והתסיסו, לפעמים הדמיעו והפעימו, אבל תמיד הגיעו למקומות עמוקים מאד בלב, מותירות בהם רושם חזק.

(מגיש: הערשל הקורא)
  1. 2. ספר מעולה ומומלץ
    חנה 28/05/2009 10:13
    הספר פשוט טוב, וכיף לקרוא אותו
  2. 1. קראתי ואהבתי
    מירי 27/05/2009 23:17
    הספר מאד מרגש, כתוב בצורה מרתקת, מעניינת, ממליצה בחום!!!